lørdag 21. august 2010

Forleng sommeren.

Noke skjer når vi kjem ut i august. Kveldane blir mørkare, ferien vike plass for kvardagen og hausten kjem nærmare og nærmare.


Men august er fremdeles en sommermåned og eg synes vi skal nyte sommeren så lenge vi kan. Hausten blir alltids lang nok.


Både utestua og naustet blir brukt til langt ut i oktober. Taket held regnet borte. Levende lys og utepeis gir varme og kos, og med terassevarmer og myggbeskyttelse kan vi sitte til langt ut i de små timer og nyte sommernatta leeenge enda.




Den haustdagen utestua blir lukka for sesongen og møbler stua bort for vinteren forsvinn også en viktig sosial del, fordi både vi og naboer då krype inn i reiret for å ruge der heile vinteren.




Nokre råd for å få mest mulig ut av utestua og forlenge sommeren:






1. Kjøp terassevarmer.

2. Tenk på utestua som et ekstra rom i huset.

3. Utnytt sola utover kvelden.

4. Installer strøm, til varme, musikk, lamper og vaffeljern

5. Ha masse pledd tilgjengelig.

6. Om nødvendig legg teppe på golvet for å hindre trekk og fukt.

7. Nyt kvelden og natta.









***



Nyt natta!

Klem frå Eva







5 kommentarer:

  1. Hei Eva♥

    Såååå koseleg!
    Takk for gode råd som eg skal ta med meg vidare til næste vårs prosjekt;)

    Veldig god steming i bilda dine!

    God laurdagskveld vidare♥

    Klem¨frå Astrid:)

    SvarSlett
  2. Hei Eva! Vakkert hos deg! Eg kryssa av på lista, og fekk alle rett ;) Har ikkje brukt vaffeljernet der ute, men det kan vi no ;)

    Nydelege dagar enno,

    Ynskjer deg ein flott søndag!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig koselig det så ut i utestua di!
    Flotte råd du kommer med her; jeg er ikke flink nok til å bruke uterommet, men har egentlig det meste på plass;)
    Nyt resten av helga og klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Takk for tips :)
    Kjempeflotte bilder og jeg blir inspirert!
    Ha en fortsatt finfin helg
    *Siv*

    SvarSlett
  5. Mange gode råd:) Det virker foresten som om kaffefilterne blir stuet bort i et skap her også. Tilgjengeligheten blir ikke like stor, men man må lide for skjønnheten...hihi. Skulle ønske at alle syideene mine hadde kommet ut fra hodet og inn i symakinen, masse ideer, men lysten virker å vente på seg:)

    Ha en strålende søndagskveld:) Kaja

    SvarSlett