søndag 15. august 2010

Husvask....

Når en jobba mykje og lever i den trua at en er uunnværlig og trur en ikkje kan gå heim kl 15.30 og prioritere hus, heim, hobby og familie, ja då seie det seg sjøl at en må ty til helga for å få bukt med støv og skit.
Inspirert av
Karma gjekk eg til innkjøp av dei gylne lavendeldråpane til Durance.
Ho hadde rett... Husvasken blir ikkje det samme heretter.

Minne frå en sykkeltur i Provence der vi sykla gjennom lavendelåkra dukka opp...

No går vegen til kaffi og meir bærplukking hos svigermor.
Til så lenge..
Eva Maria
Posted by Picasa

10 kommentarer:

  1. Dufter godt den der...jeg bruker den samme:)Litt synd at lukta ikke henger i så veldig lenge;)

    SvarSlett
  2. Så morsomt at du har samme type vekt! :) Vet du hvor gammel vekta ca kan være? Tipper den er skikkelig sjarmerende i grønn farge også...

    Så flotte bilder du viser, ha en fin søndagskveld, klem Siren :)

    SvarSlett
  3. Nå ble jeg virkelig nysgjerrig på dette vidundermiddelet som dufter så herlig.

    For vasking står ikke på listen for noe jeg liker akkurat, men det deler jeg nok med flere :-))

    Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min!

    Klem fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  4. Jeg har også hørt om dette vaskemiddelet, og hvis vasken går som en lek, da må jeg vel kjøpe selv:D
    Så koselige bilder...syklet cognac - bordeau et år, og har feriert mange ganger i Provence..herlig område av Fr.rike;)
    Nyt dagen og klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. :) Så hyggelig at du tok til deg tipset og ikke minst at du likte det! Jeg unner alle sammen å oppleve det:)

    Bra tips du ga meg foresten. Har tenkt tanken, men må bare finne et bord jeg virkelig liker først og så en glassplate som passer:)

    Håper du her en fortreffelig start på uken, klem Kaja:)

    SvarSlett
  6. Takk for koselig hilsen, jeg kunne egentlig godt tenkt meg en leilighet men det kan ikke mannen så det blir hage på meg framover også.
    Jeg elsker durance produktene...den til å vaske sengetøy i er også nydelig:)
    Ha en fin uke.

    klem fra marilyn

    SvarSlett
  7. Hei Eva :)))

    Ååååå nå fikk jeg oxså lyst til å prøve lavendelhusvask fra Durance!! Nå for tiden bobler jeg mej hver dag med Durance sin lavendel badesalt hehe...den lukter sååååå vannvittig godt ♥ Anbefales!!!

    Flotte bilder fra flø du viser...vi hadde oss nokren tima på kvitneset her en dag...lekkert der oxså...godt med frisk sjøluft ;))

    Takk for gode kommentarer...og godt å høyre du lika det ej bestiller inn!!! :))) Skal bli spennande ditta :)

    Ha ei flott veke :))

    SvarSlett
  8. Det blir bedre med godlukt i huset...selv om vi absolutt ikke vil bruke helgen til husvask...

    Stockholm er nydelig, har bare vært der en gang før i November...da bestemte jeg meg for en tur om våren/sommeren neste gang...og jeg angrer ikke!

    SvarSlett
  9. hei Eva,
    ja så enig med deg,husvasken blir noe annet med det vaskemiddel,jeg har tøyvask å, nydelig med sengetøy vasket i lavendel,
    koselig blogg du har,
    ønsker deg en nydelig tirsdag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  10. HEi Eva :)
    åååå det er så herlig dufter av durance.. da blir det rent og pent :)

    Ha en super flott dag!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett