søndag 10. juli 2011

Vilt og vakkert!

En bukett markblomster er vakrere enn alt et plantesenter kan by på. Og rimerligere er det også. På en fjelltur i dag frista tiriltunge, smørblomst, revebjeller, bregner, kjerringrokk og blåklokker. Fantastisk god følelse å få buketten på plass i bestemor sin blå glassmugge!










Ellers har eg stort sett gått rundt med en kaffikopp i handa og berre kosa meg i dag også. Blomster er på plass i krukkene og fjorden er blank og fin.
Til kvelden spretter vi en Black Tower og lar humla suse videre:)


Ferie er deilig!















Appelsinhausten ser ut til å bli fin i år ;)


Appelsintreet har faktisk stått ute her sidan tidlig i mai og står seg godt!







Nyt natta alle sammen!


Eva Maria





Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Kjempeflott markblomsterbukett! Det er sant, det er så nydelig, mye finere enn kjøpte blomster. Herlig utsikt fra terrassen deres!

    SvarSlett
  2. Vilken magisk utsikt!!! Härlig blomsterbukett. kram johanna

    SvarSlett
  3. Jøje meg for noen appelsiner!
    Fins ikke vakrere bukett enn den man plukker selv.
    Nydelig blå mugge!!
    Nyt livet videre, klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Skal jammen plukke med meg noen av naturens blomstergaver i dag når jeg er på tur!! Helt enig at det er en helt egen sjarm over den "ville" buketten. Spennende med appelsinhøst også!! Hadde et appelsintre en gang, men det ble skralle greier...har nok ikke så grønne fingre som deg antagelig!

    SvarSlett