onsdag 11. august 2010

I naustet i kjelleren bor draugen...


Det trudde eg i alle fall som lita jente når eg var på bestemorsbesøk i Fjøra. Men sannsynligvis er han snill og god, for vi merker lite til han. Oljehyra og sydvesten heng alltid fint på plassen sin under trappa.






.. og båtshaken plassera han fint over naustdørene




Trur han bruker natta til å greie garna sine,


...men sannsynligvis blir natta for kort til å rekke over alt:)


Han en fin kveld vidare.


Eva Maria




Posted by Picasa

11 kommentarer:

  1. Litt artig å tenke tilbake på hvilke tanker en hadde som lita jente;) Du bor tydeligvis på et sted med mange minner, høres så koselig ut;)
    Her var det skikkelig maritimt miljø;)
    Ha ei fin uke fortsatt og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Så herlige bilder, mye fint hos Draugen...tjhii...bra han var en snill en da....

    Klart vi må ha kikkert, ønsker meg en kraftig sak som står på tre bein som jeg kan kikke helt inn i lugarene til skipene som seiler forbi... =0)

    SvarSlett
  3. Ser ut som draugen får godt stell der nede, og da er han også fornøyd og snill vet jeg.
    Herlige minner, og gode tanker. :)

    SvarSlett
  4. Så godt å høre at du likte det;)
    Hyggelig at du blir på giborten min også;)
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. Hehe:)
    Herleg innlegg!
    Likar så godt å lese tekstane dine..Du er knall god å skrive!

    Å det gamle skrivebordet i innlegget under..Ah!LEKKERT!

    Takk for fine ord frå deg♥

    Ønskar deg ei flotte helg:)

    Klem frå lisje meg♥

    SvarSlett
  6. Draugen er nok bare snill og god - og for en flott bopel han har, da! Så koselig, nostalgi på sitt aller vakreste! Ha ei fin helg, Eva Maria! Klem**

    SvarSlett
  7. :) Herlig!

    Så hyggelig at du liker tingene jeg lager, setter veldig pris på tilbakemeldinger av alle slag. Og jeg tror helt klart at epla hadde satt pris på deg og. Og så koster det jo ingenting før du evt selger noe, så det er bare å hoppe i det.

    Ser frem til å treffe deg på epla:)

    Klem Kaja:)

    SvarSlett
  8. Hehe..alt ein trudde på når ein var små. Herleg historie:)
    Takk for oppmuntrande helsing:)
    Nyt kvelden!
    Klem:)

    SvarSlett
  9. Så artig å treffe på en Birkendame her inne, da! Jeg sykler på fredag, så vi møtes gjerne ikke? Synd, hadde vært så hyggelig! Hvordan 'legger du opp løpet' fremover nå? Har du faste rutiner, sykler du med et lag? Har du vært med tidligere? Vært artig høre. Klem**

    SvarSlett
  10. Da starter du før meg - jeg har start kl. 11.30 - pulje 37, tror jeg det var. Har estimert en tid på 6 timer, som jeg håper å komme en del under:o) Jeg har også som mål å gjennomføre uten å være delvis død i dagesvis etterpå. Gleder meg! Få høre startnr. ditt før rittet, så kanskje jeg ser deg i kaoset i målområdet:o)

    SvarSlett
  11. Hei der i fjøra♥

    Takk for kjekke ord♥

    Vi skal på Muritunet å besøke mamma i morga,så då skal eg helse;)(Takk♥)

    Mamma blogge..?Kansje det ja:)

    Nyt laurdagen med bærplukking og andre gleder:)

    Klem frå Astrid

    SvarSlett